Brev:
Kiwi
2. marts 2010
Alder:
9 mdr.
Kiwi
Hej Helen,
Min datter på snart ti måneder er ekstremt glad for kiwi, men den samlede svigerfamilie var ved at falde bagover, da de så hende gufle de grønne stykker i sig, fordi det øjensynligt er ekstremt allergifremkaldende. Derfor har vi nu frataget hende hendes yndlingsmad.
Jeg har også prøvet at google lidt på det, men kunne ikke finde nogle klare svar i forhold til risikoen, hvornår og evt. hvor meget små børn må få af det og andre citrusfrugter.
Kan du hjælpe - eventuelt med link til website med oversigt over, hvad baby må få? Jeg synes ellers, jeg har været flittig med at læse sundhedsstyrelsens foldere ...
På forhånd mange tak,
Den uvidende mor